Zarządzanie zmianą
Nieustanne zmiany wymagają od zarządów i kierownictwa umiejętności zarządzania zmiennością na co dzień. Dbałość o KPI biznesowe to tylko połowa tego, co należy zrobić
Dobrze przeprowadzone zmiany są generatorem cennej energii rozwojowej dla firmy, nawet, gdy są trudne z ludzkiego punktu widzenia.
Dbałość o systemy, procesy, struktury i zadania musi iść w parze z dbałością o zaangażowanie ludzi w ich wdrożenie. Dbałość o KPI biznesowe ma być traktowana na równi z dbałością o KPI zmiany. Wtedy firma o wiele lepiej kontroluje sytuację przy typowych dla wprowadzania zmian spadkach wyników i motywacji załogi.
Gwarantem uzyskania ROI ze zmian jest dokonanie zmiany w postawach pracowników. Ich nastawienie do wyznaczonego kierunku i konsekwencja
w stosowaniu nowych procesów, procedur i instrukcji przyspiesza realną transformację w zakładzie.
Przykładowe realizacje
-
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa w zakresie: strategia biznesowa, marketing i sprzedaż oraz procesów produkcji, logistyki i zakupów.
-
Wdrożenie nowego stylu zarządzania w branży motoryzacyjnej.
-
Reorganizacja pracy działu produkcji.
-
Nowa kultura oragnizacji – wdrożenie wizji, misji, wartości wraz z dostosowaniem modelu kompetencyjnego dla korporacji FMCG.
-
Wdrożenie nowego modelu sprzedaży i drystrybucji w korporacji z branży finansowej.