Projekty
Zarządzanie procesem zmian
Planowanie i wdrażanie projektów zarządzania zmianą
w celu płynnego wprowadzenia nowej strategii biznesowej, reorganizacji zakładu, optymalizacji procesów i zmian kadrowych.
Wprowadzanie nowego stylu zarządzania zgodnie
ze zmieniającymi się potrzebami biznesowymi.
Zmiana podejścia, przekonań oraz nawyków pracowników w celu szybszej adaptacji do nowych warunków działania.
Przygotowanie kadry menadżerskiej do wprowadzenia
i utrwalania zmian oraz opracowanie polityki komunikacji zmian w firmie.
Strategia biznesowa
Wdrożenie procesu budowy strategii biznesowej dla całej firmy lub dla poszczególnych jej obszarów.
Weryfikacja struktury firmy oraz kompetencji kadry
do wdrożenia nowej strategii.
Doradzanie właścicielom, zarządom
i menadżerom w kluczowych decyzjach
w zakresie zarządzania przedsiębiorstwem, komunikacji
i spraw personalnych.
Przeprowadzanie procesu przejścia udziałowców
od funkcji zarządczych do roli właściciela-rentiera oraz uformowania zarządu, który płynnie przejmie zarządzanie.
Przywództwo w organizacji
Wdrożenie systemu kompetencji, zarządzania talentami
i ocen okresowych.
Wdrożenie systemowych programów rozwoju kadry menadżerskiej i talentów.
Diagnoza i planowanie ścieżek rozwoju kadry menadżerskiej.
Wzmacnianie pracy zespołowej i osiągania wyników. Przeprowadzanie indywidualnych sesji rozwojowych oraz coachingów.
Rozwiązywanie konfliktów i komunikacja
Interwencje kryzysowe w zespołach w celu przywrócenia ich sprawności operacyjnej.
Wzmacnianie pracy zespołowej
i osiągania wyników poprzez cykl coachingów zespołowych.
Przeprowadzanie indywidualnych programów osobistej zmiany i wzrostu kompetencji liderów i menadżerów.
Systemowy rozwój kompetencji
Programy top-down utrwalające nowe nawyki i narzędzia zarządzania na poszczególnych poziomach zarządzania.
Kompleksowy program podniesienia kompetencji zarządzania na produkcji.
Doskonalenia zarządzania w zespołach i sieci sprzedaży.
Otwarte programy doskonalenia kompetencji
Dla menadżerów:
– Akademia Zarządzania Zmianą
– Akademia Coachingu i Mentoringu dla Menadżerów
– Akadmia Szefa – First Time Manager
– Akademia Alumnów GROWMEN.
Dla specjalistów i kierowników projektów:
– Akademia Eksperta
– Akademia Treningu Aktywizującego.