Praca zespołowa w czasach pandemii
Za jakiś czas znowu będzie jak dawniej, będziemy chodzić bo zakładów pracy, spotykać się na porannej kawie. Dzisiaj jednak potrzebujemy sprostać wyzwaniu pracy zdalnej z domu lub pracy w firmie, gdzie nie bywa już tyle osób co zwykle. Jakie zalety ma ta sytuacja i jak jej podołać?

Rodzaje wsparcia
Jesteśmy do Twojej dyspozycji poprzez różne kanały:
- indywidualnie poprzez wideo czat lub telefon
- zespołowo przez webinary i wiedokonsultacje
- dla każdego poprzez bazę wiedzy
Porady 12/24 online
Wideo- i telekonsultacje jak
Zarządzanie zespołem w kryzysie
- Zarządzanie emocjami pracowników i utrzymanie ich motywacji do pracy. Zarządzanie chaosem informacyjnym w organizacji i zespole.
- Komunikowanie w czasach kryzysu i organizacja wystąpień do pracowników w sprawie działań kryzysowych.
- Udzielanie wsparcia podwładnym, którzy „już nie wytrzymują”.
- Metody ograniczania paniki i wzmacniania optymizmu.
- Diagnozowanie i ocena sytuacji w organizacji/dziale/zespole w obszarach: stan kadry zarządzającej, stan pracowników, treści i sposobu komunikowania, skuteczność przyjętej organizacji pracy, jakość alternatywnych scenariuszy na przyszłość.
- Określanie wariantowych planów zarządzania kryzysem z pracownikami uwzględniających środki zaradcze w związku z reakcjami emocjonalnymi pracowników na kryzys.

Baza wiedzy
Tutaj gromadzimy poradniki, dobre praktyki oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania [FAQ].