Praca zespołowa w czasach pandemii

Za jakiś czas znowu będzie jak dawniej, będziemy chodzić bo zakładów pracy, spotykać się na porannej kawie. Dzisiaj jednak potrzebujemy sprostać wyzwaniu pracy zdalnej z domu lub pracy w firmie, gdzie nie bywa już tyle osób co zwykle.  Jakie zalety ma ta sytuacja i jak jej podołać?

Rodzaje wsparcia

Jesteśmy do Twojej dyspozycji poprzez różne kanały:

  • indywidualnie poprzez wideo czat lub telefon
  • zespołowo przez webinary i wiedokonsultacje
  • dla każdego poprzez bazę wiedzy

Zarządzanie zespołem w kryzysie

  • Zarządzanie emocjami pracowników i utrzymanie ich motywacji do pracy. Zarządzanie chaosem informacyjnym w organizacji i zespole.
  • Komunikowanie w czasach kryzysu i organizacja wystąpień do pracowników w sprawie działań kryzysowych.
  • Udzielanie wsparcia podwładnym, którzy „już nie wytrzymują”.
  • Metody ograniczania paniki i wzmacniania optymizmu.
  • Diagnozowanie i ocena sytuacji w organizacji/dziale/zespole w obszarach: stan kadry zarządzającej,  stan pracowników,        treści i sposobu komunikowania,  skuteczność przyjętej organizacji pracy,  jakość alternatywnych scenariuszy na przyszłość.
  • Określanie wariantowych planów zarządzania kryzysem z pracownikami uwzględniających środki zaradcze w związku z reakcjami emocjonalnymi pracowników na kryzys.

Baza wiedzy

Tutaj gromadzimy poradniki, dobre praktyki oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania [FAQ].  

Artykuły

Zapraszamy Państwa do sprawdzenie naszych artykułów, w których poruszamy ważne aspekty działania organizacji.

Vlogi

Zapraszamy Państwa do sprawdzenie naszych vlog’ów, dzięki którym łatwiej zrozumiecie procesy transformacji i ewaluacji firm.